Pogosta vprašanja

Kaj je Business Run Ljubljana in komu je namenjen?

Business Run Ljubljana je teambuilding dogodek s kulinaričnim in glasbenim vrhuncem. Dogodek je namenjen vsem, ki si želijo drugačnega poslovnega druženja in se zavedajo moči timskega duha.

Tričlanske ekipe tekmujejo v štafetnem teku (vsak član preteče 3,5 kilometra) ali nordijski hoji (vsi člani ekipe štartajo istočasno, hoja pa traja približno eno uro). Če se boste udeležili nordijske hoje, vas prosimo, da imate s seboj svoje palice, ker se jih na dogodku ne bo izposojalo.

Po športnem delu nas čaka vrhunec večera s kulinarično hišo Jezeršek in odličnim koncertom Nine Pušlar z gostoma Zlatkom in Klemnom Slakonjo.

Kolikšna je cena prijave ekipe na Business Run Ljubljana?

Štartnina na ekipo znaša 133,00 € + 9,5 % ddv. V primeru, da podjetje prijavi več kot 10 ekip, se cena štartnine na ekipo zniža na 99 € + 9,5 % ddv. To z drugimi besedami pomeni, da se vsak član za 33 € + 9,5 % ddv udeleži športno obarvanega teambuilding dogodka, uživa v odlični kulinariki in prisluhne koncertu trojke uveljavljenih glasbenikov. Privlačna cena, mar ne!? Prijava ekipe na samem dogodku ne bo mogoča, tako da pravočasno poskrbite za prijavo.

Ali lahko naknadno zamenjamo člane ekipe?

Lahko ste brez skrbi, saj bo možno naknadno spremeniti imena tekmovalcev. Spremembo imen udeležencev nam sporočite najkasneje do 6. junija 2019 s pisnim obvestilom na e-naslov: info@businessrunljubljana.si.

Kje točno poteka Business Run Ljubljana in kje lahko parkiram?

Tekaški del se odvija v Parku Tivoli, kulinarični in glasbeni program pa v hali Tivoli. Za parkiranje sta v Tivoliju na voljo dve (plačljivi) parkirišči. V okolici najdete še precej drugih javnih parkirnih površin/hiš.

Kako dolgo traja dogodek?

Štart teka bo ob 19.00, nordijske hoje pa ob 18.00. Ekipe se v Tivoliju zberejo najkasneje do 17.30, prvi tekač v posamezni ekipi pa naj bo v štartno-ciljnem prostoru najkasneje ob 18.30. Vstop v dvorano Tivoli bo možen od 20.30 dalje, začetek koncerta pa je predviden ob 21.45. Dogajanje se v celoti zaključi okoli polnoči, zato ste lahko brez skrbi, da bi bili naslednje jutro v službi nenaspani. Skok iz postelje bodo morda oteževale le malce boleče mišice.

Kdaj in kje lahko prevzamemo štartne številke?

Štartne številke, štafete, vstopnico s kuponi za hrano/pijačo ter zapestnico lahko prevzamete v sredo, 12. 6. 2019, med 9. in 20. uro in v četrtek, 13. 6. 2019, med 9. in 14. uro v Hervisovi prodajalni v Cityparku v Ljubljani.

V četrtek, 13. junija, boste štartne številke in ostale pripadajoče vsebine lahko prevzeli tudi na štartnem prostoru na PREVZEMNI TOČKI na travniku ob bazenu Tivoli od 17. ure dalje.

Vsaka ekipa ima svojo štartno številko, pri čemer označbe A, B ali C pomenijo zaporedje, v katerem bodo člani ekipe nastopili. Član/ica ekipe, ki bo štartal/a prvi/a ima na štartni številki označbo A, drugi član ekipe označbo B in tretji C.

Kako potekajo meritve časa?

Čip za merjenje časa se nahaja v štafetni palici. Štafetno palico je potrebno ves čas teka držati v roki, saj drugače ob prihodu v cilj čas vaše ekipe ne bo zabeležen. Timing Ljubljana, ki opravlja storitev merjenja časa, bo izmeril neto čas, ki ga bo za tri kroge potrebovala celotna ekipa. Neto čas pomeni, da se bo čas začel meriti od trenutka, ko bo senzor zaznal prehod prvega člana/ice ekipe preko štartne črte ter enako ob prihodu v cilj.

Tisti, ki ste se prijavili za nordijsko hojo, boste na pohod štartali ob 18.00, ko vas bodo na traso, dolgo približno eno uro, popeljali vodiči projekta Priprave. Zberete se na označenem mestu.

Ali bo poskrbljeno za garderobo, tuše in osvežitev?

Seveda! V Parku Tivoli bodo na voljo kabine za preoblačenje in tuši, za osebne stvari pa bo poskrbljeno z garderobo. Za vse udeležence je urejeno shranjevanje garderobe, in sicer v garderobnih prostorih bazena Tivoli (vhod bo označen). Svojo garderobo boste tam lahko predali osebju, ki jo bo shranilo v posebni vrečki, na kateri bo zapisana vaša štartna številka. Garderoba bo obratovala med 17.00 in 20.30. Shranjevanje osebnih stvari bo omogočeno tudi v posebno označenem in varovanem prostoru pri dvorani Tivoli, ki bo obratovalo od 20.00 do polnoči.

V prostorih bazena Tivoli bo za vse udeležence zagotovljena brezplačna uporaba tušev, stranišč ter kabin za preoblačenje, mobilna stranišča pa bodo na voljo tudi zunaj, neposredno ob štartno-ciljnem prostoru.

Udeleženci teka in nordijske hoje se boste v ciljno-štartnem prostoru lahko osvežili z vodo in bananami.

Kako poteka večerni del dogajanja z večerjo in koncertom ter kaj potrebujem za vstop v dvorano Tivoli?

Vsak udeleženec bo za druženje v dvorani Tivoli in koncert Nine Pušlar z Zlatkom in Klemnom Slakonjo prejel vstopnico in zapestni trak. Vstop v dvorano Tivoli bo možen le na način, da varnostniku pokažete vstopnico ter zapestni trak, ki mora biti nameščen na zapestju.

Na vstopnici so trije kuponi, namenjeni prejemu hrane in pijače. Kuharski mojstri Hiše kulinarike Jezeršek bodo pripravili različne jedi in vsak udeleženec bo lahko izbral dve. Za vsako jed bo potrebno izdati en kupon. En kupon je na voljo za pijačo, pri čemer boste lahko zbirali med 3 dcl piva, 0,5 litra brezalkoholne pijače ali 1 dcl vina.

Dodatno hrano in pijačo bo možno kupiti na licu mesta.

Pred začetkom koncerta bo podelitev nagrad najboljšim ekipam v kategoriji moških, ženskih in mešanih ekip.

Kako je z odpovedjo prijav, če se dogodka morda ne bomo mogli udeležiti?

Kapacitete so omejene, zato se na dogodek prijavite čimprej, udeležbo pa lahko odpoveste kadarkoli do 31. maja 2019 in dobite povrnjene stroške prijave.

Dogodek bo izveden v vsakem vremenu.

Dodatna vprašanja nam lahko postavite na info@businessrunljubljana.si.