Navodila udeležencem

800x300-6

Draga udeleženka/udeleženec 2. Merkur zavarovalnica Business Run Ljubljana.

Zahvaljujemo se vam za prijavo na edinstven tekaško-kulinarični-glasbeni dogodek leta. Za vas smo pripravili nekaj praktičnih informacij glede poteka dogodka, ki se bo zgodil četrtek, 21. septembra 2017, ob 17.30 uri.

PREVZEM ŠTARTNIH ŠTEVILK
Štartne številke, štafete, vstopnico s kuponi za hrano/pijačo ter zapestnico lahko prevzamete v torek, 19. 9. 2017, in sredo, 20. 9. 2017, med 9. in 21. uro in v četrtek, 21. 9. 2017, med 9. in 12. uro v Hervisovi prodajalni v Cityparku v Ljubljani.
V četrtek, 21. septembra, boste štartne številke in ostale pripadajoče vsebine lahko prevzeli tudi na štartnem prostoru na INFO TOČKI na travniku ob bazenu Tivoli med 15.30 in 17. uro.

PRIČETEK DOGODKA
Štart teka bo ob 17:30, nordijske hoje pa ob 17:40. Prosimo vas, da se ekipe v Tivoliju zberete najkasneje do 17:00. Prvi tekač v posamezni ekipi naj bo v štartno-ciljnem prostoru najkasneje ob 17:15.

TEKAŠKE TROJKE
Vsaka ekipa ima svojo štartno številko, pri čemer označbe A, B ali C pomenijo zaporedje, v katerem bodo člani ekipe nastopili. Član/ica ekipe, ki bo štartal/a prvi/a ima na štartni številki označbo A, drugi član ekipe označbo B in tretji C.

Čip za merjenje časa se nahaja v štafetni palici. Štafetno palico je potrebno ves čas teka držati v roki, saj drugače ob prihodu v cilj čas vaše ekipe ne bo zabeležen. Timing Ljubljana, ki opravlja storitev merjenja časa, bo izmeril neto čas, ki ga bo za tri kroge potrebovala celotna ekipa. Neto čas pomeni, da se bo čas začel meriti od trenutka, ko bo senzor zaznal prehod prvega člana/ice ekipe preko štartne črte ter enako ob prihodu v cilj.

NORDIJSKA HOJA
Tisti, ki ste se prijavili za nordijsko hojo, boste na pohod štartali šli 17:40, ko vas bodo na traso, dolgo približno eno uro, popeljali vodiči iz podjetja GiBit. Tisti, ki se boste udeležili nordijske hoje, štafetnih palic ne boste dobili, saj se vaša pot ne bo merila. Zberete se na označenem mestu.

Udeleženci teka in nordijske hoje se boste v ciljno-štartnem prostoru lahko osvežili z vodo in bananami.

PARKIRANJE
Za parkiranje sta v Tivoliju na voljo dve (plačljivi) parkirišči. V okolici najdete še precej drugih javnih parkirnih površin/hiš.

GARDEROBA, TUŠI IN TOALETNI PROSTORI
Za vse udeležence je urejeno shranjevanje garderobe, in sicer v garderobnih prostorih bazena Tivoli. Svojo garderobo boste tam lahko predali osebju, ki jo bo shranilo v posebni vrečki, na kateri bo zapisana vaša štartna številka. Garderoba bo obratovala med 16. in 19.30. uro.

V prostorih bazena Tivoli je za vse udeležence zagotovljena brezplačna uporaba tušev, stranišč ter kabin za preoblačenje.

Mobilna stranišča bodo na voljo tudi zunaj, neposredno ob štartno-ciljnem prostoru.

.
DRUŽENJE V DVORANI TIVOLI IN KONCERT SEVERINE
Vsak udeleženec bo prejel tudi vstopnico in zapestni trak. Vstop v dvorano Tivoli bo možen le na način, da varnostniku pokažete tako vstopnico, kot tudi zapestni trak, ki mora biti nameščen na roki.

Na vstopnici so trije kuponi, namenjeni prejemu hrane in pijače. Kuharski mojster Luka Jezeršek (Hiša kulinarike Jezeršek) in Jan Medak (Hotel Lone Rovinj) bosta pripravila štiri različne jedi in vsak udeleženec bo lahko izbral dve. Za vsako jed bo potrebno izdati en kupon. En kupon je na voljo za pijačo, pri čemer boste lahko zbirali med 3 dcl piva, 0,5 litra brezalkoholne pijače ali 1 dcl vina.

Dodatno hrano in pijačo bo možno kupiti na licu mesta.

Vstop v dvorano bo možen od 19:15 dalje.

Pred začetkom Severininega koncerta bo podelitev nagrad najboljšim ekipam v kategoriji moških, ženskih in mešanih ekip.

Začetek Severininega koncerta je predviden ob približno 20.45.

Dogodek bo izveden v vsakem vremenu.
Želimo vam dober tek in še boljšo zabavo!

S športno-poslovnimi pozdravi,
ekipa Business Run Ljubljana